Mokesčių skaičiavimas: kas, už ką ir kiek?

Administratorius mėnesinius mokesčius skaičiuoja proporcingai bendrosios nuosavybės daliai (1 m² bendrojo naudingo ploto).  Administravimo eksploatavimo ir komunalinių paslaugų tarifai ir įkainiai nustatomi vadovaujantis privalomųjų darbų sąrašu, patvirtintu teisės aktais ir remiantis  Butų ir kitų patalpų savininkų bendrosios nuosavybės administravimo pavyzdiniais nuostatais, tarifų nustatymo metodikomis, darbo apmokėjimo aktais, teritorijų ir atliekų tvarkymo sprendimais, neviršijant  teisės aktais […]

Kaip pačiam pasikeisti telefonspynės įėjimo kodą?

KODO PAKEITIMO INSTRUKCIJA: Kodo pakeitimui reikia dviejų žmonių: vieno – prie klaviatūros, kito – bute, kurio kodą norite pakeisti: 1.  Surinkite šito buto numerį. 2.  Pasigirdus kvietimo signalui, palieskite raktelio ženklą klaviatūroje. 3.  Neatitraukdami piršto, paprašykite žmogų prie ragelio tris kartus paspausti durų atidarymo mygtuką. 4.  Klaviatūros displėjuje pasirodys trys brūkšniukai: [ – – – […]

Kam skambinti įvykus šildymo ar karšto vandens sistemų avarijai?

Dėl namo šilumos punkto, šildymo ir karšto vandens sistemų sutrikimų darbo laiku ( I-IV 7:30-16:30, V 7:30-15:30) skambinkite tel.: 278 84 02 arba 8 611 13892. Įvykus šildymo ar karšto vandens sistemų avarijai ne darbo metu:Jei avarija įvyko UAB ADMINSTA administruojamuose namuose  skambinkite tel. 1355 (UAB “Grinda”)Jei avarija įvyko kitų administratorių administruojamuose namuose, kurių šilumos […]

Apie DUK

Šioje svetainės skiltyje pateikiami atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus (D.U.K.) Jei  tarp jų neradote atsakymų Jums rūpimais klausimais, prašytume rašyti mums elektroniniu paštu:  siaure@adminsta.lt  Kad į Jūsų klausimą atsakytume kuo tiksliau, nepamirškite elektroniniame laiške nurodyti savo adresą, vardą pavardę ir palikti kontaktinį telefono numerį. Dėkojame!