Negaliu prisijungti prie „Klientų zonos“. Kodėl?

Norėdami prisijungti, į atitinkamus „Klientų zonos“ laukelius įveskite atsiskaitymų knygelės numerį (kliento kodą), gatvės pavadinimą ir namo bei buto numerius. Būtina užpildyti visus laukelius. Sėkmingai prisijungus, po užpildytais laukeliais, atsiranda užrašas „Mano pranešimai“.
 
Dažniausiai nepavyksta prisijungti dėl netiksliai įvesto gatvės pavadinimo. Atkreipkite dėmesį, kad gatvės pavadinimą būtina rašyti:

1) pradedant iš didžiosios raidės (pvz.: Kubiliaus, Justiniškių ir t.t.)

2) lietuviškomis raidėmis (š, ū, ų, ž…)

3) jei gyvenate S. Žukausko g-vėje, pavadinime tarp vardo ir pavardės palikite tarpelį. Įveskite  S[taškas] [tarpelis]Žukausko

Gali nepavykti prisijungti ir dėl netiksliai įvesto namo numerio. Atkreipkite dėmesį, kad  prie namo numerio esančios didžiosios raidės A, B, C įvedamos be tarpelio, pvz. 20A, 2B, 64A ir t.t.

Jei vis dėlto nepavyksta prisijungti, ir norite skubiai susižinoti informaciją apie mokėjimą, paskambinkite į “Adminsta” buhalteriją (tik buhalteriniais klausimais!) tel. 238 7618.